Alla inlägg den 9 juli 2013

Av Malva - 9 juli 2013 21:59

Jag är på väg för jag ska möta min allra bästa vän (vän vän)
Så fin och ullig han är jätte gullig
FÖR min katt är bättre än din katt
Vet du för att de är en jätte katt
Min katt är bättre än din katt du har en hatt jag har en jätte katt
Äventyr väntar snart spännande de är klart hur ska katten klara det här (här här) han får en idé o det är snart ska du se att allting är möjligt för min stora kaaaatt
Fööör min katt är bättre än din katt
Vet du för att de är en jätte katt
Min katt är bättre än sin katt du har en hatt jag har en jätte katt
NÄMEN SERIÖST MIN KATT SKULLE VÅLDTA DIN KATT tack så mkt!!

Texten till "Min katt" av Ijustwanttobecool <333333

En av min av mina FLUFF katter <33

Av Malva - 9 juli 2013 21:39

Haj, haj!

Nu sitter jag o fikar me släktingar/gamla kompisar! Glass, gifflar o gooooooooooooooodis<3333
Min syster o ja har vart o handlat :) vi skulle handla för typ 179 men det blev typ 279 hahahhahah (ooooopss!) .

The life is sooooo gooood now

Soo true


Pössss!!!

Av Malva - 9 juli 2013 15:29

Halloj hallonätare <3333
Nu sitter jag o SOFTAR i soffan har nyss solat ;) (Jaaaaaag viiiill vaaaa bruuun<3) Hitentills har jag inte gjort så mkt idah ^.^

Nu ska jag äta lite glass gööööööött;)<333 Har ingen idé vad jag ska skriva så.....



HEJSVEJ LEVERPASTEJ!!

Bara 33 dagar kvar <3333

Cup Cakes <333 =^.^=

Av Malva - 9 juli 2013 06:54

Tjenare!
Nu är ligger jag i sängen o är as trött . Zzzzz.... Vf vaknar man ibland såhär tidigt (HEMSKT)

Igår gjorde jag ett inlägg när jag åkte buss men min mobil dog :'( så det har bara försvunnit :O

Men iaf så när jag kom in me bussen så åkte ja o bada me några kompisar. Det var jättekuuuul, förutom att jag simmande in i "poolkanten" Ajj!
Jag kommer få en stoooooooor bula i pannan (kmr se ut som en enhörning ^-^)
Efter så såg vi på en film :D scary movie 2 jag tkr nog att 1 är lite bättre vad tkr ni???

Idag kmr några släktingar/kompisar till familjen så vi ska väl träffas ^.^ o göra något!! Annars vet jag inte vad jag ska göra idag....

Nån as goooooood melonefterrätt pappa gjorde till mig i södags :)fet text

Hahhah morgonhumor. :D
Nu ska jag försöka somna oooooooom! Puusss!!

Presentation


Tjenare!
Jag är en tjej på 12 år som heter Malva!! Jag älskar glee o dans + massa annat! Fråga gärna något!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tkr du är roligaste med sommarlovet??
 Slippa skolan ;)
 BADA
 va me vänner
 sena kvällar
 sol o bada
 alla
 något annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards